Hyr kontor med optimal synlighet och härlig kunddel, centralt på Östermalm nära Stureplan
Är ni ett innovativt bolag som söker ett kontor med hög synlighet och möjlighet att ta emot kunder i en separat del? Då har vi har den perfekta lösningen för er! D v s en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö som främjar innovation och samarbete. Kontoret erbjuder: • Hög synlighet: Beläget i ett område med mycket genomströmning och utmärkta skyltmöjligheter, vilket gör att ert företag syns och är lättillgängligt. • Separat kundmottagningsdel: En avskild del av kontoret där ni kan ta emot kunder och hålla möten utan att störa den dagliga verksamheten. •Modern och innovativ miljö: Ett kontor som speglar en kreativ och framåtblickande företagskultur, perfekt för bolag som vill inspirera och samarbeta. • Unik kontorslösning: För företag som söker en lite mer udda kontorslösning där synlighet och en representativ del är av största vikt. Om ni är intresserade av att hyra detta kontor, vänligen kontakta oss för vidare diskussion.
Om fastigheten
Fastigheten är belägen mitt emellan Östermalms saluhall och Humlegården, granne med Sturegallerian och en mängd butiker på Humlegårdsgatan. Stureplan med omnejd är restaurangtätt och all tänkbar service finns alldeles i närheten.
Kommunikationer
Närmaste t-bana är röda linjen och station Östermalms torg. Flertalet bussar stannar runt hörnet på Sturegatan. Fastigheten har ett mindre garage med infart från Brahegatan. Här finns också cykelparkering med möjlighet att pumpa cykeln.
Läs mer om fastighetenHumlegårdsgatan 20,
745 KVM
Stockholm
Intresserad av lokalen?
Jag hjälper dig
Tillsammans kan vi skapa kontorsmiljöer som gör större intryck och mindre avtryck
Det är en utmaning i vår bransch att fullt fungerande material av bra kvalitet rivs ut och det vill vi ändra på. För att nå såväl vårt eget som världens gemensamma klimatmål måste vi vara kreativa, nyfikna och innovativa – tillsammans med er, våra hyresgäster.
https://www.skandiafastigheter.se/om-oss/Hallbarhet/skapa-ett-langsiktigare-kontor/